پرواز فوق‌العاده در مسیر تهران – بیرجند – تهران برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: هواپیمایی ایرتور یک پرواز فوق‌العاده برای روز جمعه پنجم آبان ماه در مسیر تهران – بیرجند – تهران برقرار کرده است.

به گزارش “پیام خاوران” عظیم طهماسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هواپیمای ام دی شرکت هواپیمایی ایرتور پنجم آبان ماه، پرواز خود را ساعت ۱۱:۳۰ از تهران آغاز ساعت ۱۳:۰۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۱۴:۰۰ بیرجند را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد. درخواست مجوز پرواز یادشده صرفاً برای پنجم آبان ماه ارسال شده که مورد موافقت این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: رایزنی جهت افزایش پروازها توسط هواپیمایی ایرتور در ماه‌های گذشته به صورت مداوم صورت گرفته و در ابتدای سال جلسه‌ای به همین منظور با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و این اداره کل در دفتر شرکت یادشده برگزار شد که مقرر شد در صورت تأمین ناوگان و یا اعطای تسهیلات، شرکت ایرتور پروازهای خود را به استان مجدد برقرار کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ضمن تشکر از دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور به جهت پیگیری‌های مجدانه برقراری پروازها افزود: طبق تلاش‌های صورت گرفته توسط این اداره کل قول مساعد برقراری پرواز برای روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه توسط هواپیمایی ایرتور به این اداره کل داده شده که امیدواریم با استقبال مسافرین ارجمند استان در برنامه زمستانی فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند که هفته دوم آبان ماه آغاز می‌شود شاهد افزایش پرواز و ورود ایرلاین ایرتور به مرکز استان باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۸۶ مرکز واکسیناسیون در استان خراسان جنوبی فعال است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها