اجرای ۶۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای ۶۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی طی شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز در بازدید از شبکه توزیع گاز در بیرجند اظهار داشت: بر اساس گزارش شرکت ملی گاز ایران بالاترین میزان اجرای شبکه در بین شرکت‌های گاز استانی در مرداد ماه به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت  شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طی شش ماهه نخست سالجاری ۶۹۴ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که از این مقدار ۶۰۹ کیلومتر مربوط به پروژه‌های روستایی، ۴۴ کیلومتر مربوط به پروژه‌های شهری و ۴۱ کیلومتر برای گازرسانی به صنایع استان بوده است.

محمودی افزود: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار و ۹۸۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان وجود دارد که از این مقدار ۱۱ هزار و ۳۷۱ کیلومتر شبکه روستایی، حدود ۳ هزار و ۱۵۲ کیلومتر شبکه شهری و  ۴۶۴ کیلومتر مربوط به صنایع استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی  یادآور شد: تاکنون تمامی ۳۲ شهر و یک هزار و ۹۷۲ روستای استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی افزود: تا پایان مرداد ماه سالجاری ۶۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است افزود: برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در مرداد ماه ۱۸ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقصی نقاط استان اجرا شده است.

محمودی عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار و ۹۳۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان وجود دارد که از این مقدار ۱۱ هزار و ۶۸۰ کیلومتر شبکه روستایی و حدود ۳ هزار و ۲۵۴ کیلومتر شبکه شهری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی  یادآور شد: تا کنون تمامی ۳۲ شهر و یک هزار و ۹۷۲ روستای استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید   تمامی مشترکین گاز خانگی- تجاری خراسان جنوبی در برابر حوادث در سال 1402 بیمه شدند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها