۱۱ نفر از خراسان جنوبی برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی از ثبت نام ۱۱ نفر در استان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، موسی سلیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای اول و دوم ثبت نام نهایی داوطلبین، ۱۱ نفر در استان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: در روز اول ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۸ نفر و در روز دوم نیز ۳ نفر در سه حوزه انتخابیه، ثبت نام خود را قطعی کردند.

وی تصریح کرد: ۶ نفر از ثبت‌نام کنندگان مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۳ نفر مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و ۲ نفر هم در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کرده‌اند.

به گفته وی؛ طی این دو روز در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، هیچ ثبت نامی گزارش نشده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: از مجموع افراد ثبت نام کرده ۱۰ نفر آقا و یک نفر خانم است.

سلیمی درباره وضعیت تحصیلات افراد ثبت نام شده اظهار داشت: از این ۱۱ نفر، یک نفر با مدرک دکترا، ۹ نفر با مدرک فوق لیسانس و یک نفر هم با مدرک تحصیلی لیسانس، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه سوم آبان، ادامه دارد.

بیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار داشت: داوطلبان باید با مراجعه به درگاه keshvar.moi.ir نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید   حفظ آ‌رمان‌های نظام و انقلاب و توسعه و پیشرفت استان دو خط قرمز اهالی رسانه در خراسان جنوبی باشد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها