دفتر نمایندگی بنیاد دانش در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی بنیاد دانش در استان، دانش آموزان بد سرپرست، بی سرپرست و آنهایی که از تمکن مالی پایینی برخوردارند،زیر چتر این بنیاد به تحصیل ادامه می دهند.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا عباس زاده در جلسه بررسی راه اندازی دفتر نمایندگی بنیاد دانش در خراسان جنوبی اظهار کرد: راه‌اندازی دفتر نمایندگی بنیاد دانش ظرفیتی برای استان است و ما نیز این بنیاد را حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه این بنیاد برای توانمند سازی جامعه شهری و روستایی کشور پای کار است، گفت: بنیاد دانش در شهر زهان زیرکوه به عنوان پایلوت اجرا شده و دانش آموزان مستعد بی سرپرست و بد سرپرست را حمایت می کند.

معاون استاندار افزود : بنیاد دانش بورسیه تحصیلی یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز را در شهرهای زابل، زاهدان، خاش، سراوان، یزد، تهران و زهان بر عهده گرفته تا این دانش آموزان بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهند.

عباس زاده تصریح کرد: اجازه نمی دهیم دانش آموزان مستعد از تحصیل باز بمانند و در این زمینه با بنیاد دانش همکاری لازم انجام می شود.

وی با اشاره به وجود ۱۸ هزار دانش آموز نیازمند در خراسان جنوبی، گفت: از این تعداد بیش از ۹ هزار دانش آموز یتیم و در طرح محسنین از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) حمایت می شوند.

معاون استاندار خواستار شناسایی دانش آموزان بی بضاعت اما مستعدی که ترک تحصیل داشته اند شد و گفت: آموزش و پرورش این دانش آموزان را باید شناسایی و به بنیاد دانش معرفی کند.

انتهای پبام / ۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۹۰ میلیارد تومان ‌برای ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای در خراسان جنوبی اختصاص یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها