مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:پدافند غیرعامل موجب افزایش بازدارندگی و ارتقاء پایداری ملی می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی درپیامی با تبریک هفته پدافندغیرعامل گفت:پدافند غیرعامل موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری،ارتقاء پایداری ملی می شود.

به گزارش “ پیام خاوران “، متن پیام مهندس مهدی دادگر عضو هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پدافند غیرعامل به عنوان یکی از ساده‌ترین، کم هزینه‌ترین و صلح‌آمیزترین روش‌های دفاع یک دولت، ملت و شرکت در مقابل دشمنان و همچنین عامل دستیابی به رفاه و توسعه همه‌جانبه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و همچنین کنترل ومدیریت بحران در مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی و غیرنظامی دشمن می‌گردد.

تأکید رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرمایشات معظم‌له مبنی بر اینکه ” پدافند غیرعامل یک اصل مهم در راستای مصون سازی خواهد بود، برای همیشه نه برای یک مقطع خاص”؛ حاکی از اهمیت ویژه این مقوله در راستای مصون‌سازی و فراهم آوردن بستر‌های توسعه پایداراست.

بدون شک هفته پدافند غیرعامل که امسال با شعار” ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید” نامگذاری شده فرصت مغتنمی است تا همه مدیران وکارکنان عزیز در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اندیشه‌ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام این هفته، توفیقات روز افزون همه کسانی که در این مسیر جهت انجام وظایف و رسالت‌های محوله تلاش می‌کنند را از ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قدردانی از کسب رتبه برترارزیابی استانی میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها