وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:گزارش پروژه تالار شهر بیرجند به رئیس جمهور ارائه می‌شود/ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به زودی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه طی هفته آینده مصوبه ای برای کمک به پروژه تالار بزرگ شهر بيرجند دریافت خواهیم کرد، گفت: این پروژه را به صورت ویژه پیگیری می کنیم و با رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد.

به گزارش  ” پیام خاوران “ ؛ محمدمهدی اسماعیلی-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز جمعه (۱۲ آبان) در حاشیه بازدید از تالار بزرگ شهر بیرجند که از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شده است و در حال حاضر از پیشرفت ۷ درصدی برخوردار است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه به دلیل زیر ۵۰ درصد پیشرفت داشتن، تحت حمایت های دولت قرار نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برای این پروژه قطعا باید فکری شود چرا که نیاز استان خراسان جنوبی و یک سرمایه ملی است، افزود: در این سفر، به موضوع تالار بزرگ شهر بيرجند پرداخته خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان کرد: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و منابعی جهت تکمیل پروژه تالار بزرگ شهر بيرجند اختصاص خواهیم داد تا کارگاه ها تجهیز شوند و دوباره عملیات آن شروع شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه طی هفته آینده مصوبه ای برای کمک به پروژه تالار بزرگ شهر بيرجند دریافت خواهیم کرد، افزود: این پروژه را به صورت ویژه پیگیری می کنیم و با رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد تا بتوانیم هر چه سریع تر به این پروژه بودجه ای اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: یکشنبه ۱۴ آبان درخصوص این پروژه با رئیس جمهور صحبت خواهیم کرد تا با توجه به اینکه جزو نیازهای استان است به عنوان یک پروژه‌ در دست اقدام لحاظ شدا و بودجه خوبی را به آن اختصاص دهیم و کار آن شروع شود و طی مدت دو ساله به نتیجه برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی فضای کار و رونق و تلاش وجود دارد، افزود: در حوزه فرهنگ و هنر نیز خراسان جنوبی یک استان اصیل است و طی این سفر از پروژه های فرهنگی بازدید خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید   تقدیر وزیر فرهنگ از مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی/ کسب رتبه دوم عملکرد در کشور

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی_ هم با اشاره به قدمت فرهنگی این استان، بر تسریع بر ساخت و تعیین تکلیف این پروژه تأکید کرد.

علی فرخنده -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی-نیز اظهار داشت: پروژه تالار بزرگ شهر بيرجند تنهاترین زیرساخت مهم استان است که از آن محروم هستیم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها