تقدیر وزیر فرهنگ از مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی/ کسب رتبه دوم عملکرد در کشور

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر به علی فرخنده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ، از وی در پی کسب رتبه برتر در هجدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

به گزارش ” پیام خاوران “، در مراسمی با حضور محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی «گروه فرهنگی، علمی و آموزشی جشنواره شهید رجایی» تقدیر شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی «گروه فرهنگی، علمی و آموزشی جشنواره شهید رجایی» به عنوان دستگاه‌ برتر اجرایی در سطح استان معرفی و همچنین موفق شد در سال جاری در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم عملکرد در شاخص‌های عمومی و اختصاصی را کسب نماید.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی فرخنده

مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، توفیقی سترگ در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری

و جهادی است که شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند.

اکنون که با همت والا و تلاش مجدانه در راستای تحقق سیاست های ابلاغی “مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)” و اجرای برنامه های دولت مردمی در عرصه فرهنگ موفق به کسب رتبه برتر در هجدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ شده اید از مساعی ارزنده جنابعالی به عنوان مدیرکل دستگاه اجرایی برتر استان خراسان جنوبی و تمامی بهمکاران محترم آن اداره کل قدردانی می نمایم.

امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه موجب ارتقای کار آمدی دولت مردمی ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیز ایران اسلامی باشید و به قله های رفیع سعادت و سرافرازی دست یابید.

بیشتر بخوانید   تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی

موفقیت روز افزون تان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

محمدمهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها