ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی از سرمایه گذاران بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسهیل فرآیند صدور مجوزها و عدم مانع تراشی برای متقاضیان تأکید کرد.

به گزارش “پیام خاوران” جواد اشرفی ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در سالی که مزین به عنوان “مهار تورم، رشد تولید” است باید از سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری حمایت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران بخش خصوصی همچنین تسهیل فرآیند صدور مجوزها و عدم مانع تراشی برای متقاضیان تأکید کرد.

وی بیان کرد: به جهت اهمیت موضوع، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مکلف است اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را پیگیری کند.

اشرفی با تأکید بر اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جنبه قانونی دارد، تصریح کرد: چنانچه دستگاه اجرایی به هر علتی، مصوبات را اجرایی نکرد دچار ترک فعل شده و تبعات قانونی آن بر عهده مدیر مجموعه است و هیچگونه کوتاهی در مسیر حمایت از تولید، قابل قبول نیست.

دستور کارهای استمهال تسهیلات ۱۸ واحد تولیدی بخش کشاورزی  و مشکلات  ۸  واحد تولیدی بخش صنعت و معدن و ۲ واحد گردشگری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شد که بعد از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم درباره پرونده‌های مذکور اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی همچنین پیش از ظهر امروز در دیدار هیئت مدیره صندوق بازنشستگی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور که با هدف بررسی زمینه‌های همکاری و مشارکت در طرح‌های کلان اقتصادی صورت گرفت؛ سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در خراسان جنوبی را خواستار شد.

اشرفی با ارائه این درخواست اظهار داشت: صندوق بازنشستگی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور می‌تواند در زمینه تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی و معدنی استان سرمایه گذاری کند.

بیشتر بخوانید   لغو تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند

وی تصریح کرد: استان آمادگی خود را جهت تسهیل در روند صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری این صندوق اعلام می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای حمایت از سرمایه گذاری، در چارچوب ضوابط و مقررات، تمام قد در خدمت سرمایه گذاران هستیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها