ابلاغ مصوبه ۴ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومانی طرح توسعه نهبندان و سربیشه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه ۴ چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد تومانی طرح توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا عباس زاده در جلسه بررسی سند توسعه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خاطرنشان کرد: در پی سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۸ به منطقه نهبندان، دستوراتی برای تهیه طرح ویژه درخصوص رشد و توسعه منطقه نهبندان ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: هیئت دولت نیز در این زمینه مصوبه‌ای داشت که ابلاغ شد و بخش‌هایی از آن در دولت‌های بعد اجرا شد و بخش‌های زیادی از این مصوبه هم معطل مانده بود.

به گفته وی؛ بعد از استقرار دولت سیزدهم و در سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی، تصمیم گرفته شد که مصوبه مورد نظر بازنگری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر اجرای طرح بازنگری توسعه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه  در سفر دوم رئیس جمهور به استان تأکید شد گفت: پس از پیگیری‌های لازم، مصوبات طرح توسعه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در دولت مصوب شد.

عباس زاده اظهار داشت: تاکنون مصوبات ۱۱ دستگاه اجرایی با بیش از چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبارات پیش‌بینی شده، ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه منتظر ابلاغ مصوبات دیگر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هستیم افزود: بیشتر این اعتبارات ملی است و بخش کمی از آن هم استانی است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تخصیص اعتبارات طرح توسعه نهبندان و سربیشه، شاهد رشد و پیشرفت این دو شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کویرتایر نماد موفقیت و سمبل کارآمدی در مناطق محروم کشور است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها