آغاز به کار نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات در بیرجند

نمایشگاه اسوه بسیج مساجد و محلات صبح امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در حسینیه جماران افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران” سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا یوسفی، صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات اظهار داشت: به برکت این فعالیت‌هاست که نظام جمهوری اسلامی همچنان پیش‌برنده و پیش‌رونده در سطح جهان است و در همه صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کند که این نشان از تلاش بسیجیان در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه گرچه تلاش همه بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج مورد ستایش است، اما این نمایشگاه برای برترین‌ها برگزار شده است، افزود: سال گذشته پایگاه‌های اسوه در نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند امسال پایگاه‌های جدیدی توانستند این امتیاز و برتری را کسب کنند و به عنوان پایگاه اسوه معرفی شوند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هر پایگاهی که تلاش و فعالیت بیشتری داشته باشد و در عرصه‌های مختلفی که برای پایگاه‌های بسیج تعریف شده بتواند نقش آفرینی مثبتی داشته باشد قطعاً فعالیتشان دیده می‌شود، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پایگاه‌های برتر به مرحله شهرستانی، استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: وقتی پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند آمار فعالیت‌ها بسیار بالا می‌رود بسیج دریای بیکران خدمت و جهاد و اقیانوسی از اقدامات است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دو کلید واژه امید و ایمان را در فرمایشاتشان امسال مطرح کردند افزود: در همه فعالیت‌هایی که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌دهید این دو کلید واژه را مدنظر داشته باشید چون پایگاه اسوه هستید قطعاً اقدامات مؤثری داشته‌اید و طبق نقشه راهی که برای پایگاه‌های مقاومت تعریف شده است حرکت کرده‌اید.

بیشتر بخوانید   5 روستای شهرستان طبس گازرسانی شد

یوسفی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و عملکرد پایگاه‌های نمونه استان به مدت سه روز تا ۱۸ آبان صبح‌ها ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ و عصرها ساعت ۱۵:۳۰  تا ۱۹:۳۰ برای بازدید عموم مردم دایر است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها