اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی |۲۲ آبان ۱۴۰۲

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را موضوعات سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

روابط عمومی ادارات ونهادهای درشهرستانها می توانند اخبار وگزارشات خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ تحریریه شهرستانهای” پیام خاوران “ ارسال نمایند.

 

طبس |  آیین تکریم و معارفه سرپرست بنیاد مسکن شهرستان طبس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد مسکن طبس در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.در این مراسم که با حضور فرماندار، مدیرکل، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و مدیرحراست بنیاد مسکن استان و تعدادی از کارکنان بنیاد مسکن این شهرستان برگزار شد،مهندس وحیدمیرمصعبی به سمت سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طبس منصوب شد و از خدمات مهندس سید غلامرضا حقانی تقدیر بعمل آمد.مهندس میرمصعبی پیش از این، بعنوان کارشناس پروژه های عمرانی بنیاد مسکن شهرستان قاینات انجام وظیفه می نمود.

 

زیرکوه| رییس جدید بانک کشاورزی حاجی آباد معرفی شد

مودی مدیر شعب بانک کشاورزی استان با غیرتی فرماندار دیدار کرد.غیرتی در این دیدار گفت:بانک کشاورزی در شهرستان خانه ی امید مردم است چرا که اقتصاد مردم مبتنی بر کشاورزی است و مشتریان زیادی در شهرستان دارد و گره گشایی زیادی در شهرستان انجام شد.باید مراجعات مردم مدیریت شود تا ان شالله خدمات بانک کشاورزی به نحو احسن ادامه پیدا کند.در این جلسه از زحمات  حسین پور تقدیر و قاسمی به عنوان رییس جدید بانک کشاورزی شعبه حاجی آباد معرفی گردید.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تسریع در دوبانده سازی بیرجند- اسدیه و بازگشایی بازارچه مرزی از مهمترین مطالبات مردم درمیان از رئیس جمهور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها