معلمان خراسان جنوبی ۶ مقام برتر جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس را کسب کردند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب شش مقام اول تا سوم کشور توسط ۴ تیم از فرهنگیان دوره متوسطه استان در  جشنواره‌های الگوهای برتر تدریس خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سید مهدی نبوی ثالث، صبح امروز در آیین استقبال از این فرهنگیان، اظهار داشت: این جشنواره فرصت مناسبی برای ظهور و بروز توانمندی‌های معلمان نخبه و شاخصی برای ارزیابی مهارت‌های حرفه‌ای فرهنگیان دردوره متوسطه و فنی و حرفه‌ای بود.

وی با اشاره به میزبانی استان قزوین در برگزاری مرحله کشوری جشنواره‌های الگوهای برتر تدریس «شهید کاظمی آشتیانی» خاطرنشان کرد: از خراسان جنوبی ۱۰ تیم جواز حضور در مرحله کشوری این جشنواره را کسب کرده بودند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره الگوهای تدریس، زمینه رشد حرفه‌ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند، تصریح کرد: فریده جعفری موفق به کسب رتبه اول کشور در این جشنواره شد.

نبوی ثالث، با اشاره به کسب مقام دوم کشور توسط هادی بیدختی و فاطمه زلفی و مطهره غلامی نوقاب، عنوان کرد: شهین دخت مخملباف و مسلم قوی نیز رتبه سوم کشور در جشنواره الگوهای برتر تدریس را کسب کردند.

وی افزود: جشنواره الگوهای تدریس زمینه رشد حرفه‌ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند و فرصت ارزشمندی را نیز برای آنان فراهم می‌کند تا خلاقیت و مهارت های خود را با سایر معلمان کشور به اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است این دوره از جشنواره الگوهای برتر تدریس، با شعار«معلم توانمند، تعلیم و تربیت با کیفیت، نسل امید بخش» در سه محور برای متوسطه اول، ۱۰ محور برای  متوسطه دوم نظری و ۱۵ محور در بخش فنی و حرفه‌ای و کار دانش برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شیوع کرونا در خراسان جنوبی وارد مرحله فامیلی شده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها