نظارت بر نانوایی‌های خراسان جنوبی تشدید می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظارت بر حوزه آرد خراسان جنوبی تشدید می شود، گفت: پیرامون تأمین سهمیه آرد خبازی ها هیچگونه دغدغه ای وجود ندارد.

به گزارش “پیام خاوران“جواد اشرفی در نشست با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی که با موضوع بررسی آخرین وضعیت حوزه آرد و نان استان صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از موارد مهم در حوزه آرد و نان، بحث نظارت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی مکلف است دفتر رصد و پایش عملکرد خبازی ها که با متولی گری بانک سپه است را ظرف دو روز آینده در استان فعال کند.

به گفته وی؛ این دفتر، ضمن رصد و پایش اطلاعات بصورت دقیق، متخلفین را به دستگاه های نظارتی معرفی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه درخصوص تأمین سهمیه آرد خبازی های خراسان جنوبی هیچگونه دغدغه ای وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته، سهمیه آرد استان کسر نشده و شرکت غله می بایست موضوع را به شهرستان ها در خصوص سهمیه اعلام کند.

اشرفی با ذکر اینکه این مسئله نافی نظارت و برخورد با متخلفین نبیست، متذکر شد: سهمیه در اختیار کمیته استانی و شهرستانی است و بایستی نظارت بر چرخه و فرآیند توزیع آرد با دقت بیشتری توسط کمیته های شهرستانی صورت گیرد و مردم نبایستی متضرر گردند.

وی بر پیگیری هرچه سریعتر اداره کل غله و متقاضی برای اخذ مجوزهای لازم درخصوص راه اندازی کارخانه آرد زرین فردوس تأکید کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ورود کمیسیون فرهنگی به موضوع ارتقای بودجه حوزه فرهنگ

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها