جهاد رسانه ای، مهم ترین اصل در جامعه امروزی

مدیر کل حوزه استاندار وروابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه حهاد رسانه ای مهم ترین اصل جامعه امروز است گفت: اخبار باید به موقع و در زمان خودش منعکس شود.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی مرادی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به همراه تعدادی از همکاران در حوزه راوبط عمومی استانداری از دفتر  پایگاه خبری پیام خاوران بازدید کرد.
وی در نشست با مدیر پایگاه خبری پیام خاوران با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی خدمت‌رسانی برای همه ماست، اظهار داشت: یکی از دارایی‌های با ارزش استان خراسان جنوبی وجود پدران علوم مختلف است که استان را مشهور کرده‌اند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی شخصیت‌های فرهیخته بزرگی داریم، گفت: متأسفانه خیلی از شخصیت‌های بزرگ علمی استان را هنوز نتوانستیم به درستی معرفی کنیم.

مرادی با تأکید بر معرفی بیشتر چهره‌های بزرگ علوم مختلف استان گفت: تاریخ استان خراسان جنوبی را که می‌خوانیم مملو از انسان‌های فرهیخته اعم از شاعر، نویسنده و چهره‌های علمی زیادی است که در جای جای کشور نامشان وجود دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم بزرگان مشاهیر خود را به درستی معرفی کنیم، افزود: در حوزه رسانه نیز برخود می‌بالیم که پدر علم ارتباطات را داریم که در این راستا باید نسبت به معرفی شخصیت‌ها بیشتر تلاش شود.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی گفت: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.

مرادی ادامه داد: جهاد در امر اطلاع رسانی و اخبار درست همراه با اخباری دقیق، به موقع و درست امری ضروری است، چرا که اخبار باید به موقع و در زمان خودش منعکس شود و جهاد رسانه امروز برای ما مهمترین اصل است.

بیشتر بخوانید   خداقوت مجازی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به اصحاب رسانه

وی با بیان اینکه اگر ذکر واجب ما نماز است، ذکر مستحبی ما کار رسانه‌ای و فضای مجازی است، افزود: در استان خراسان جنوبی در چند شهرستان روحیه رسانه‌ای قوی‌تر است که باید تلاش شود در دیگر شهرستان‌ها هم روحیه رسانه قو‌تر شود.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت خود را موظف می‌داند مطالبات مردمی را به نتیجه برساند، گفت: در مدیریت ارشد استان خراسان جنوبی، شخص استاندار هم روحیه رسانه‌ای دارند و علاقه‌مند به رسانه است.

مرادی اظهار داشت: در راستای معرفی خدمات دولت و نظام به مردم، تور رسانه‌ای به شهرستان‌ها را آغاز کردیم که اولین شهرستان، سفر به طبس بود و این برنامه ادامه دارد.

وی گریزی به پروژه لوله‌گذاری گاز دشتک به زابل زد و افزود: این پروژه را با عنوان معجزه می‌توان از آن یاد کرد، چرا که پروژه‌ای بود که یک ماه پیگیری، طراحی و اقدام شد و اعتباری که برای آن در نظر گرفته شد، به اندازه دو برابر بودجه کل استان است و خبری خوب و نویدبخش است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها