نواخته شدن زنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در مدارس خراسان جنوبی

در راستای فرهنگ سازی و آشنایی بیشتر دانش آموزان و مشترکین با مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، به همت شرکت گاز استان خراسان جنوبی طرح آموزشی سفیر ایمنی و انرژی در مدارس و روستاهای استان آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت:  در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و مطابق روال سال های گذشته، طرح سفیر ایمنی و انرژی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان و مشترکین با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در مدارس استان آغاز شد.

وی افزود: کارشناسان شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اجرای طرح سفیر ایمنی و انرژی در مدارس و روستاهای استان با ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان و مشترکین، راهکارهای عملی و بروز برای کاهش مصرف و استفاده بهینه از نعمت گاز طبیعی را آموزش می دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی سال گذشته حدود ۵۵ هزار دانش آموز در سطح استان خراسان جنوبی از طرح سفیر ایمنی و انرژی آموزش دیده‌اند، افزود: پیش بینی می شود در برنامه سفیر ایمنی و انرژی سالجاری نیز حدود ۸۰ هزار دانش آموز ازآموزش های لازم بهره مند شوند.

محمودی با اشاره به سایر برنامه های فرهنگ سازی شرکت گاز استان خراسان جنوبی در مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی تصریح کرد: نصب بنرهای اطلاع رسانی در ایستگاه های اتوبوس و بیلبوردهای شهری، پخش آگهی های مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از صدا و سیمای خراسان جنوبی، درج پیام های ایمنی و بهینه در جراید، طراحی و انتشار بنرهای اطلاع رسانی در فضای مجازی، دیوار نویسی ایستگاه های گاز و مدارس از جمله این اقدامات است.

وی تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را داشته باشیم تا با اطلاع رسانی گسترده به مشترکین گاز طبیعی، فصل سرد را با یاری پروردگار بدون حادثه و ایمن سپری کنیم.

بیشتر بخوانید   نقش صداوسیمای خراسان جنوبی در فرهنگ سازی مصرف برق موثر است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها