وداع آخر با شهید مدافع وطن/بیرجندی ها” امیرحسین”را در آغوش گرفتند+عکس

کهف الشهدای بیرجند شب گذشته میعادگاه حضور مردمی بود که با چشمانی گریان وقلب هایی مملو از عشق و ارادت” امیرحسین ابراهیمی” شهید مدافع وطن را در آغوش گرفتند.

به گزارش ” پیام خاوران ،در آستانه ایام فاطمیه، بار دیگر خراسان جنوبی وشهر بیرجند به عطر شهید والامقام دیگری از مدافعان وطن مزین شد وحال وهوای کربلایی گرفت

شب گذشته و درنخستین شب از دهه فاطمیه پدر ، مادر ، خواهران و مردم شهید پرور بیرجند با” امیرحسین ابراهیمی” شهید مدافع امنیت از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی سربیشه در کهف الشهدای این شهر وداع کردند.

استوری خواهر شهید دردناک وجانکاه بود ، او در این نوشتار مردم را به جشن دامادی”  امیرحسین ” دعوت کرده است ، خواهری که ۳ ماه در کنار برادر لحظاتی سخت را به نظاره نشسته بود تا بار دیگر خنده های وی را ببیند.

خواهر شهید نوشت: امیر میدونی به دلم چی گذشته؟/ امیر جونم تک تکه لحظه ها ثبت شده توذهنم/ هر روز دست تودست بودیم یادته/ حالا چی ؟؟/ حالا دستاتوندارم/ من که می خواستم دوباره بزرگت کنم/ کجا رفتی /چطور با توخداحافظی کنم عشق خواهر…

 

استواریکم “امیرحسین ابراهیمی” هشتم شهریور امسال در حال اجرای ماموریت و مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (شوتی‌ها) در محل پلیس راه سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد و پس از تحمل یک دوره بیماری در حالت کما و روز چهارشنبه اول آذرماه به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

پیکر پاک شهید ابراهیمی  امروز  شنبه چهارم آذرماه ساعت هشت صبح از محل هیات ابوالفضلی بیرجند به سمت گلزار شهدای بیرجند تشییع و درگلزار شهدای بیرجند آرام می گیرد.

در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر مسئولان خراسان جنوبی و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   رشد 34 درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها