بهره مندی ۱۴روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ۱۴ روستای دیگر استان از اینترنت پر سرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، مطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۱ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستا‌های استان راه اندازی شد و ۱۴ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از نیمه آبان ماه تاکنون با راه اندازی ۱۱ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۴ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی افزود: از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های شیرگ سارجین و عباس آباد زیرکوه، اسماعیل آباد و ورزگ قائنات و چهکندک خوسف، احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها و روستا‌های زردان زیرکوه و قصبه خوسف را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقای تکنولوژی ۶ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های مختاران سربیشه، کلاته نظر درمیان، چیروک طبس، پهنایی قائنات، اسماعیل آباد نهبندان و نوده و نرم سرایان، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از ۲۵۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۳ سایت ارتباطی در روستاهای خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها