فرهنگیان خراسان جنوبی ۷۲ جلد کتاب تالیف کردند

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال  فرهنگیان استان ۷۲ جلد کتاب در موضوعات مختلف تالیف کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا کرباسچی به خبرنگاران رسانه ها افزود: اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نمایشگاه هفته پژوهش استان اقدام به نمایش دستاوردهای پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان کرده است. وی افزود: آثار و دست سازه های جشنواره های مختلف علمی پژوهشی دانش آموزان از قبیل جابربن حیان در مقطع ابتدایی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی و رتبه های برتر کشوری مسابقات علمی پژوهشی در این نمایشگاه ارایه شده است. معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بخش فرهنگیان امسال شورای تحقیقات رتبه برتر کشوری را کسب کرده است، ادامه داد: در بخش اقدام پژوهی اثر برتر به یکی از فرهنگیان استان خراسان جنوبی تعلق گرفت.

وی به صدور پنجمین فراخوان کتاب در سال جاری هم اشاره کرد و ادامه داد:  امسال ۷۲ عنوان کتاب توسط فرهنگیان به چاپ رسیده و جمع آوری شده است.

کرباسچی درخصوص اعتبارات علمی پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم توضیح داد: این حوزه یک درصد از اعتبارات بند پژوهش را دریافت می کند.  سال گذشته نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان و امسال نیز همین رقم اعتبار پژوهشی را در قالب فراخوان ها و قراردادها با دانشگاه ها تخصیص می یابد. گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری همزمان با هفته پژوهش و با مشارکت ۲۲ دستگاه اجرایی خراسان جنوبی، در قالب ۴۴ غرفه در سالن امید دانشگاه بیرجند برپا شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   56 هزار عدد قرص غير مجاز در طبس کشف شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها