رئیس کمیسیون عمران اتاق بازرگانی خراسان جنوبی عنوان کرد:انعقاد قراردادهای تجاری در نمایشگاه صنعت ساختمان 

رئیس کميسيون عمران اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی  خراسان جنوبی گفت: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان انعقاد قراردهای تجاری و معرفی تولیدات ساختمانی به پیمانکاران است. 

به گزارش” پیام خاوران “ مرتضی مقری در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته استان اظهار کرد: کمیسیون عمران اتاق بازرگانی در این دوره برای اولین بار تشکیل شد و محلی بین تولید کننده،  کارخانه ها،  انبوه سازان،  پیمانکاران شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه از همه تشکل های ساخت و ساز استان خواستیم تا در کميسيون عمران اتاق بازرگانی حضور یابند و امیدواریم شاهد بهره مندی انبوه سازان پیمانکار  از محصولات تولیدی استان باشیم .

رئیس کميسيون عمران اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی  خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ارتباط بین تولید کننده و انبوه سازان صنعت ساختمان را تقویت می کند، گفت: مهندسین مشاور استان هم جهت ارتباط بین تولید کننده و مشاوران در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مقری ادامه داد: انعقاد قراردادهای تجاری از جمله اهدف این نمایشگاه است،  همچنین محصولات تولیدی استان در این نمایشگاه به صورت کامل به انبوه سازان و پیمانکار صنعت ساختمان معرفی و از آنها در صنعت ساختمان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیلاب خراسان جنوبی از مرگ حتمی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها