طاق بیست؛ بزرگترین تولید کننده سازه های فولادی در جنوب شرق کشور+ عکس

شرکت طاق بیست با پشتوانه مدیران توانمند با بیش از ۳۰ سال سابقه کار ساختمانی در سال ۱۳۸۴ با توجه به نیاز منطقه شرق کشور در عرصه ساخت سازه های فولادی پا به میدان گذاشت .

به گزارش “ پیام خاوران ” این شرکت با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی و با تکیه بر دانش گروه فنی و مهندسی مجرب و با تعهد ، زیر نظر مدیران متخصص توانست ظرف مدت کمتر از ده سال در زمینه طراحی ، ساخت و نصب سازه های بزرگ صنعتی و ساختمانی در کل کشور فعالیت نماید.

انجام به موقع پروژه ها با کیفیت مطلوب و پایبندی به تعهدات مالی مویّد عزم راسخ این شرکت جهت ارتقاء و توسعه پایدار می باشد.

در مجموعه سامان گستر، کیفیت تولید، تکنیک های برتر و جلب رضایت مشتری به مانند آجرهایی است که پایه های آن را تشکیل می دهند.

از ویژگی ها و محاسن سامان گستر این است که تمام تلاش و کوشش اعضا و افرادی که در آن کار می کنند، صرف بالا بردن نام سامان گستر و در نهایت جلب رضایت کامل مشتریان می شود.

تمام این اهداف سبب شده اند که در زمان کوتاه، این تشکیلات جایگاه ویژه ای را در میان صنعت فولاد و ساختمان کسب نماید و تمام کارکنان با جدیت کامل در نگهداری این اسم و شهرت کوشا باشند.

به مناسبت برگزاری بیست ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی،فرصتی دست یافت تا با مهندس حمیدرضا صباغ گل مدیرعامل شرکت طاق بیست و کارآفرین برتر بخش صنعت به گفت وگو بنشینیم وبا این مجموعه صنعتی که با  تکیه بر نوآوری وبا عزمی راسخ، افق های بلندی در صنعت ساختمان ترسیم کرده اند بیشتر آشنا شویم.آنچه در پی می آید حاصل این گپ وگفت است.

طاق بیست فعالیت خود را از چه سالی و در چه زمینه ای آغاز کرد؟

بیشتر بخوانید   پرستاران شاغل در زندان بیرجند تجلیل شدند

– شرکت طاق بیست فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در زمینه تولید انواع سازه های فولادی آغاز کرده است.

چه طرح های توسعه ای در دست اقدام دارید؟

-در چارچوب شرکتی جدید اقدام به ایجاد یک واحد تولید ورق های کرکره ای آبرو و سایر محصولاتی که با ورق های کم ضخامت تولید می شود نموده است که طی چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 طاق بیست چه دستاوردها و استانداردهایی را کسب کرده است؟

الف) واحد نمونه استانی از طرف سازمان صمت

ب) واحد نمونه استانی در زمینه بهداشت و ایمنی

ج) مدیر عامل شرکت به عنوان کارآفرین برتر بخش صنعت معرفی گردیده است.

در زمینه ااشتغالزایی چه گام هایی برداشته اید؟

– در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر به صورت ثابت و تحت بیمه سازمان تأمین اجتماعی در این شرکت اشتغال دارند.

 ارزیابی شما از وضعیت فعلی صنعت ساختمان کشور چیست؟

– با توجه به طرح مسکن ملی پیش بینی می گردد طی چند سال آتی صنعت ساختمان رونق نسبی را خواهد داشت.

۶- برای رشد و ارتقای توان تولیدی و کیفی محصولات چه اقدامی باید انجام دهیم؟

– توان تولید واحدهای صنعتی را می توان با حمایت مالی به موقع و توجه به مشکلات تولیدکنندگان ارتقاء داد، لیکن ارتقاء کیفی محصولات می بایست با نگاه منطقی به قیمت تمام شده محصول و تقویت سیستم نظارتی باشد.

 شرکت شما با چه مشکلات و دغدغه هایی مواجه است و چه برنامه هایی برای رفع آن دارید؟

– عدم ثبات قیمت مواد اولیه، کمبود نیروی انسانی ماهر و جوان و نیز انقباضی بودن سیستم بانکی در خصوص پرداخت تسهیلات از دغدغه های اصلی شرکت است که بخش اعظم آن از حیطه اختیارات شرکت خارج است.

بیشتر بخوانید   ایران در رقابت با دیگر کشورها نباید از مؤلفه‌ جمعیت عقب بماند

 سخن آخر

– نگاه حمایتی در تمام ابعاد به معنای واقعی از طرف بخش های مختلف دولتی به ویژه سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی خواسته اکثر تولید کنندگان است.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها