واریز بیش از ۳۱۷ میلیارد تومان مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از واریز بیش از ۳۱۷ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” علی کریمدادی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی در هشت ماهه امسال از محل مالیات و عوارض وصول شده در نظام مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ ۳ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از این مبلغ یک هزار و ۷۹۲ ۱۷۹۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های استان واریز شده است که از این میزان مبلغ ۸۳۸ میلیارد ریال به حساب شهرداری بیرجند و ۹۵۴ میلیارد ریال به حساب سایر شهرداری‌های استان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت ۹۶۹ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها، ۹۴ میلیارد ریال به حساب مناطق فاقد دهیاری و ۳۱۸ میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری استان واریز شده است.

کریمدادی درباره سایر مصارف مالیات گفت: در این مدت مبلغ ۸۱۷ میلیارد ریال سهم مالیات سلامت به حساب وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲۵۴ میلیارد ریال جهت توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه جانبازان و معلولان به حساب دستگاه‌های متولی جهت هزینه کرد در استان خراسان جنوبی واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی یادآور شد: در هفته دولت شاهد افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی از محل سهم درآمدهای مالیاتی در حوزه شهری، روستایی و عشایری بودیم و امیدواریم در ایام الله دهه مبارک فجر، اثرات و برکات مشارکت مردمی در پرداخت مالیات که همواره پیگیر مصارف هزینه کرد مالیات و اثرات آن در محل سکونت خود هستند، نمود بیشتری داشته باشد و با توجه به رسالت ما در فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین، توسط دستگاه‌های متولی و مسئولین مربوطه به سمع و نظر عموم مردم و خصوصاً فعالان اقتصادی برسد.

بیشتر بخوانید   دعوت از ۴ دختر خراسان‌جنوبی در اردوی استعدادیابی بسکتبال ایران

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها