۱۲هزار کارگر ساختمانی در خراسان جنوبی فعالیت دارند

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: ۱۲ هزار کارگرساختمانی در استان داریم که در ۱۷ رسته شغلی کارت مهارت را از فنی و حرفه ای استان دریافت کرده اند.

به گزارش“پیام خاوران”  غلامرضا اشرفی در جریان بازدید ازبیست ودومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه ای از واحدهای اقتصادی و فعالیت صنعت ساختمان در این نمایشگاه حضور دارند که کیفیت وکمیت این نمایشگاه خوب ارزیابی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه بُعد کیفیت یکی از اصول اولیه ساختمان است که در این نمایشگاه محصولات با کیفیت ارائه شده بود، ادامه داد: امیدواریم انبوه سازان در طرح نهضت ملی مسکن از تولیدات داخل استان استفاده کنند تا شاهد پیشرفت و بهبودی محصولات داخلی استان باشیم.

اشرفی گفت: در حوزه ساختمان ۱۲ هزار کارگرساختمانی داریم که در ۱۷ رسته شغلی کارت مهارت را از فنی و حرفه ای استان دریافت کرده اند، مباحث آموزشی متناسب با نوع کار ارائه می شود و مباحث بیمه از سوی تامین اجتماعی انجام می شود و امیدواریم پشت نوبتی ها هم از حمایت های بیمه تامین اجتماعی و مشوق های آن بهره لازم را ببرند.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران این نمایشگاه با محوریت اتاق تعاون گفت: حضور جوانان در این نمایشگاه به جهت ارائه دستاوردها نسبت به سال گذشته بیشتر است و این قشر محصولات دارای ابتکار، ایده و خلاقیت را به لحاظ کمیت و کیفیت ارائه کرده اند.

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه آغاز وتا ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید   سومین شماره از ویژه نامه پیک نمایشگاه صنعت ساختمان منتشر شد

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها