مصالح صنعت ساختمان خراسان جنوبی ظرفیت استفاده در طرح نهضت ملی مسکن را دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بااشاره به اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: مصالح تولیدی در صنعت ساختمان استان ظرفیت استفاده در طرح نهضت ملی مسکن را دارد

به گزارش “پیام خاوران” مهدی جعفری امروز در جریان بازدید از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته آن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سطح کیفیت برگزاری و کیفیت اجناس قابل ارائه در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان استان سطح خوبی است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه نوید آینده خوبی برای استان خراسان جنوبی است، افزود: می‌توانیم نمایشگاه های ملی و بین المللی را در استان داشته باشیم، شرکت هایی که اجناس خودشان را ارائه کرده بودند، اجناس با کیفیت خود را به نمایش گذاشته بودند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گریزی به طرح نهضت ملی مسکن در استان زد و افزود: اجناس تولیدی در صنعت ساختمان استان ظرفیت استفاده در ساخت مسکن در طرح نهضت ملی را دارد، ضمن اینکه رقابت قیمت برای شرکت ها ایجاد می شود و طرح نهضت ملی مسکن می تواند به اهداف خود در طول چهار سال دولت برسد.

وی گفت: هدف از بازدید نمایشگاه شناسایی و استفاده از اجناس بومی داخل استان است، مواردی در حوزه لوله دیدیم که می تواند در اجرای سامانه های نوین آبیاری جهادکشاورزی به کارگیری شود.

جعفری با بیان اینکه یک قسمت از حوزه کاری جهاد کشاورزی به موضوعات عمرانی مربوط است، گفت: در ساخت مرغداری، دامداری، استخرهای پرورش آبزیان و سازه های گلخانه ای به جهت حمایت از تولید داخل استان بهره برداری خواهیم کرد تا سهمی در رونق اقتصادی و اشتغال داشته باشیم.

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه آغاز وتا ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید   احداث 24 واحد سردخانه در خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها