مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و تشییع شهید به طور همزمان در بیرجند برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در تمام نقاط استان و تشییع و تدفين شهید والامقام آجا در بیرجند روز شنبه دوم دی ماه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مشرفی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از عملیات بزرگ طوفان الاقصی که منجر به شکستن هیبت دروغین و پوشالی رژیم صهیونیستی و موجب از بین رفتن آبروی آنان در سطح جهان شد، دشمنی و خباثت جبهه کفر جهانی علیه مردم مظلوم غزه تاکنون به وقیحانه‌ترین شکل ممکن استمرار یافته و از هیچگونه جنایتی دریغ نکرده‌اند.

وی با اشاره به سخن رهبری گفت: ملت‌ها نباید بگذارند مظلومیّت مردم فلسطین فراموش بشود و باید این اجتماعات و این حرکات را دنبال کنند. باید حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در جریان بوده و تا پیروزی نهایی استمرار یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: به این منظور بر اساس نظر اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مصوب شد، روز شنبه دوم دی ماه در تمام نقاط استان خراسان جنوبی، راهپیمایی برگزار شود.

مشرفی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم انقلابی و ظلم ستیز خراسان جنوبی جهت شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه، بیان کرد: مراسم راهپیمایی در شهر بیرجند، روز شنبه، دوم دی ماه از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر از هیئت ابوالفضلی(مصلی) به سمت مزار مطهر شهداء برگزار خواهد شد.

وی افزود: ضمنا مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام حمیدرضا خسروی نیز به طور همزمان با مراسم راهپیمایی در بیرجند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نامزد خبرگان رهبری خراسان‌جنوبی: شرکت در انتخابات بسیار سرنوشت ساز است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها