ارسال بیش از ۳۳۰ هزار پیامک صرفه جویی به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در راستای آگاه‌سازی و آموزش صحیح شهروندان در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی بیش از ۳۳۰ هزار پیامک به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی ارسال شده است.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: با شروع فصل سرد سال و در راستای فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی تا کنون بیش از ۳۳۰ هزار پیامک با موضوع صرفه جویی و هشدار به مشترکین پرمصرف در قالب پیامک سازمانی به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی ارسال شده است.

وی افزود: از شروع فصل سرد برای مشترکین خانگی حدود ۳۱۳ هزار، برای مشترکین تجاری ۱۴ هزار و برای سایر مشترکین نزدیک به ۳ هزار پیامک مرتبط با گاز طیعی ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی  گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه، اطلاع‌رسانی سیاست‌های تشویقی و بازدارنده دولت در جهت مدیریت مصرف گاز طبیعی و یادآوری نکات ایمنی پیرامون استفاده از وسایل گرمایشی را از جمله مضامین پیامک‌های ارسال به مشترکان گاز طبیعی در استان است.

وی با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی و آموزش صحیح شهروندان در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه تصریح کرد: اولین قدم برای ترویج و پایداری یک فرهنگ، اطلاع‌رسانی صحیح، گسترده و تأکید بر مزایای آن فرهنگ است.

محمودی افزود: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در فصل سرد سالجاری اقدامات متنوعی برای فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی انجام داده که اکران گسترده بیلبورد‌های شهری، درج قرارداد با صدا و سیما برای پخش تیزر‌های تلویزیونی، اجرای کمپین لبخند آسایش، دیوار‌نویسی مدارس و‌ ایستگاه‌های گاز شهری، درج پیام‌های روزانه مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در جراید از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عاشقانه‌های مردم بیرجندبدرقه راه شهدا /حماسه حضور در شنبه داغ کویر رقم خورد+تصاویر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها