ممنوعیت عرضه ۱۲۵ نشان تجاری پوشاک خارجی در خراسان جنوبی

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان‌جنوبی گفت: ۱۲۵ نشان تجاری پوشاک خارجی که فاقد کد شناسه و مجوز فعالیت در کشور بوده، به عنوان کالای قاچاق از سطح عرضه در استان جمع‌آوری شد.

به گزارش “پیام خاوران” علی سرگلزایی از تشکیل ۱۹ پرونده تخلف در قالب طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در استان خبر داد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با سراسر کشور از یکم تا هشتم دی طرح طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز در استان اجرا شد که در این طرح ۴۴۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی پوشاک انجام شد.

وی افزود: در این رابطه ۱۹ پرونده تخلف تشکیل و متخلفان به پرداخت ۲۱۴ میلیون ریال جریمه شدند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان‌جنوبی عدم درج قیمت، گران فروشی و کالای خارجی بدون شناسه را از جمله تخلفات این پرونده‌ها اعلام کرد.

سرگلزایی افزود: هدف از اجرای طرح نظارتی مقابله با پوشاک قاچاق محرز، شناسایی و جمع آوری پوشاک قاچاق در سطح استان و همچنین حمایت از تولید پوشاک داخلی است.

وی گفت: در این طرح حدود ۱۲۵ نشان تجاری پوشاک خارجی که فاقد کد شناسه و مجوز فعالیت در ایران بوده، به عنوان کالای قاچاق از سطح عرضه جمع‌آوری شدند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان‌جنوبی افزود: فرصتی ۵ ماهه برای شناسه‌دار کردن پوشاک تولیدی در داخل کارگاه‌های دارای مجوز و درج شناسه کالا نیز تعیین شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آغاز ثبت‌نام طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا از صبح فردا/زمان تحویل سال جاری

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها