توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین اتباع خارجی آسیب پذیر در خراسان جنوبی 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی میان اتباع خارجی و مهاجرین آسیب پذیر افغانستانی در سطح خراسان جنوبی خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران” محمدعلی کاوسی در حاشیه توزیع این اقلام در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با اتکا به خیرین، این توانمندی را دارد تا در شرایط گوناگون آلام مردم را در عرصه‌های مختلف کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر ۵۰۰ بسته معیشتی میان اتباع خارجی و مهاجرین افغانستانی نیازمند و آسیب پذیر در خراسان جنوبی توزیع شد، گفت: در مجموع اعتباری قریب به دو میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

کاوسی ادامه داد: این کمک‌ها برای اتباع خارجی افغانستانی استمرار داشته و پیش از توزیع اطلاع رسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هلال احمر حلقه اتصال بین نیازمندان و توانمندان است، گفت: به این منظور خدمات اجتماعی و معیشتی مختلفی به نقاط مختلف و جامعه هدف، جهت خدمت رسانی در سطح استان انجام شده است.

کاوسی با اشاره به اینکه واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر با تعامل مثبت با سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌ها گام مؤثری را در راستای محرومیت زدایی برداشته است، افزود: جمعیت هلال احمر با شناسایی افراد نیازمند و حمایت در سطح استان و مناطق کم برخوردار اقدام به توزیع بسته‌ها می‌کند و خیرین نیک اندیش جهت اهدا کمک‌های بیشتر برای تهیه بسته‌های معیشتی می‌توانند به جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۵۶ نفر در خراسان جنوبی امدادرسانی شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها