تولید ۴ میلیون حلقه انواع تایر سواری رادیال در کویرتایر

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: درسال مالی گذشته بالغ بر ۴ میلیون ۲۶۴ هزار حلقه انواع تایر رادیال سواری به وزن ۳۵ هزارتن در این کارخانه تولید و روانه بازار شده است.

به گزارش “پیام خاوران” سیدمحمدحسین زینلی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۴ سایز و طرح مختلف از رینگ ۱۳ تا ۲۰ در کارخانه کویرتایر تولید می شود. از این تعداد، ۶ سایز برای نخستین بار درسال جاری تولید شده است.

وی با اشاره به نیاز تایرهای SUV در کشور و توجه همیشگی کویر تایر به بی نیازی کشور در خصوص واردات این نوع تایرها بیان کرد: حدود ۳۰ درصد از نظرحلقه ای و ۴۰ درصد از نظر وزنی سبد تولید خود به این سایزها اختصاص یافته و تولید این سایزها نسبت به سال مالی گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر تصریح کرد: با تلاش و پشتکار و همکاری های همه جانبه پرسنل سخت کوش کویر تایر موفق شدیم تایر سایز ۲۸۵/۷۰ R17 مخصوص ماشین‌های برقی را تولید کنیم که در کشور بی نظیر است.

وی بیان کرد: تولید تایر سایز ۲۸۵/۷۰ R17 ویژه خودروهای آفرود Offroad نیز برای اولین بار در کشور در شرکت کویرتایر محقق شد که با تولید آن، کویرتایر به جرگه تولیدکنندگان تایرهای آفرود در جهان پیوست.

مدیرعامل شرکت کویرتایر بیان کرد: با تلاش متخصصان این واحد صنعتی، طرح توسعه ۱۴هزار تنی تولید تایرهای SUV ,SUV ویژه خودروهای شاسی بلند در شهریور ماه امسال به بهره برداری رسید که ظرفیت اسمی تولیدکارخانه با ۵۰ درصد افزایش از ۳۱ هزارتن به ۴۵ هزارتن در سال رسید.

زینلی ابراز امیدواری کرد به حول قوه الهی و با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش و پشتکار همکاران، در سال مالی آینده نیز کویر تایر علاوه بر افزایش و تحقق تولید، شاهد رونمایی از محصولات جدید در صنعت تایر کشور خواهیم بود. سال مالی در شرکت کویرتایر از ۱دی ماه آغاز و تا ۳۰ آذرماه سال آینده پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید   افتتاح نیروگاه خورشیدی ۷مگاواتی سربیشه با حضور وزیر نیرو

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها