روستائیان و عشایر از بیمه تکمیلی درمان بهره‌مند می‌شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان جنوبی گفت: تمامی مستمری بگیران صندوق بیمه روستائیان و عشایر در خراسان جنوبی بیمه تکمیلی درمان می‌شوند.

به گزارش “پیام خاوران”، علیرضا اسدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به زودی در خراسان جنوبی عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ خانوار مستمری بگیر از خدمات پوشش بیمه‌ای تکمیلی درمان در استان بهره‌مند خواهند شد.

اسدی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۳۴ فقره تسهیلات بدون بهره، بدون ضامن و بلند مدت در سطح کشور به حساب متقاضیان مستمری بگیر واریز شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان جنوبی ادامه داد: در خراسان جنوبی ۱۶۴ هزار و ۴۱۷ نفر مشمول عضویت در این صندوق شناسایی شده اند که از این حدود ۶۰ هزار نفر عضو صندوق شده اند.

قرارداد کشت گندم و جو در خراسان جنوبی منعقد شد

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی نیز از انعقاد ۵۲۳ قرارداد در طرح کشت قراردادی گندم و جو بین کشاورزان و مدیریت تعاون روستایی استان خبر داد.

رضوی گفت: مدیریت تعاون روستایی استان تاکنون در سطح ۳ هزار و ۱۴۳ هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی، قرارداد کشت گندم و جو منعقد کرده است.

وی افزود: در طرح کشت قراردادی گندم و جو در سال زراعی جاری، کشاورزان طرف قرارداد، علاوه بر ۲۰ درصد تخفیف در بیمه محصولات کشاورزی، از جایزه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به ازای هر یک تن گندم تحویلی به مراکز خرید دولتی در زمان برداشت گندم بهره‌مند خواهند شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد قرارداد‌های ثبت شده کشاورزان با مدیریت تعاون روستایی خراسان جنوبی در طرح کشت قراردادی گندم و جو تاکنون ۵۲۳ قرارداد بوده است عنوان کرد: روند انعقاد قرار داد در این طرح ادامه دارد.

بیشتر بخوانید    پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی درپی درگذشت خادم اربعین مرحوم حاج حسن امیرآبادی زاده

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها