۲۰ دقیقه تبلیغ تلویزیونی برای هر نامزد انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۱۳ فرستنده برای پخش ۴کانال انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: ۲۰ دقیقه تبلیغ تلویزیونی برای هر نامزد انتخابات مجلس در خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش“پیام خاوران” علیرضا آینه‌دار با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تبلیغات نامزدهای انتخاب مجلس شورای اسلامی، ۱۳ فرستنده برای پخش ۴کانال انتخاباتی در استان  راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت: هر کاندیدا فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای تبلیغ در این کانالهای‌های تلویزیونی مختص هر حوزه انتخابیه را پیدا می‌کند که البته این زمان بدون در نظر گرفتن تکرارهای هر برنامه خواهد بود.

وی بیان کرد: به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما برای هر نامزد یک صفحه اختصاصی در تلوبیون نیز ایجاد خواهد شد و کاندیداها می‌توانند موارد تبلیغی خود را در این صفحه اختصاصی بارگذاری کنند.

آینه دار گفت: بنا بر اعلام معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما ۱۹۷ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند. این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازند و در مدت زمان تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود هستند.

وی افزود: استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر، چهار حوزه انتخابیه و چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که قرار است برای تبلیغات نامزدهای انتخاب مجلس شورای اسلامی، ۱۳ فرستنده برای پخش ۴کانال انتخاباتی در استان  راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رکورد آبگیری سازه های آبخیزداری شکست

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها