نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

آیین تجلیل از نامداران فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت استان خراسان جنوبی، در قالب سفر کاروان «هفت بحر هنر» روز سی ام دی در بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”، به نقل از روابط‌ عمومی صندوق اعتباری هنر، ششمین آیین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر ذیل سفر «هفت بحر هنر» با محوریت و مقصد استان خراسان جنوبی، با حضور مدیرعامل صندوق اعتباری، استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مدیران استانی و اصحاب فرهنگ و هنر در سالن همایش های فرهنگسرای شهرداری بیرجند برگزار می‌شود.

در این مراسم که عصر شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های فرهنگسرای شهرداری بیرجند برگزار می شود، قرار است از ۱۵ هنرمند نامدار و پیشکسوت در رشته‌های موسیقی، تئاتر، نویسندگی، فعال قرآنی تجلیل شود.

آیین تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر استان خراسان جنوبی به عنوان ششمین مقصد ذیل سفر کاروان «هفت بحر هنر» است که از سوی صندوق اعتباری هنر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

پیش‌تر آیین نکوداشت هنرمندان و نامداران فرهنگ و هنر در خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم، توسط صندوق اعتباری هنر و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و مورد استقبال اهالی فرهنگ و هنر، پیشکسوتان، نامداران، خانواده‌ها و مردم استان ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توجه به غربالگری در شناسایی و درمان مناسب بیماران از هزینه‌های سنگین جلوگیری می‌کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها