منابع مالی اتباع و مهاجرین خارجی خراسان جنوبی در زنجیره تولید ساماندهی می شوند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت: منابع مالی و سپرده گذاری های اتباع و مهاجرین خارجی استان در زنجیره تولید ساماندهی می شوند.

به گزارش “پیام خاوران”محسن صفایی با بیان این مطلب در نشستی با نمایندگان بانک ملی استان، خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ شیوه نامه اجرای طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید کشور از سوی سازمان ملی مهاجرت ، این موضوع در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی ضمن تبیین ابعاد این طرح ابلاغی، بر ضرورت ارائه توضیحات کامل از سوی مدیران دفاتر به متقاضیان و رفع ابهامات موجود تأکید کرد.

به گفته وی؛ این طرح در راستای ساماندهی مهاجرین خارجی با رویکرد نظام حکمرانی هوشمند الکترونیک دولت و مردم با هدف جذب سرمایه های خرد و سرگردان اتباع توسط سازمان ملی مهاجرت تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی ضمن شرح کامل تفاهم نامه ملی فیمابین سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، بانک ملی ایران و شرکت مدیریت زنجیره تأمین دانش، خواستار اطلاع رساني طرح از سوی دفاتر با استفاده از تمام ظرفیت های موجود شد.

صفایی تصریح کرد: با اجرای موفقیت آمیز این طرح شاهد هدایت سرمایه های خرد اتباع خارجی به سمت زنجیره تولید خواهیم بود که اشتغال زایی خوبی به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اتباع خارجی شرکت کننده در این طرح ضمن امکان برخورداری از امکان سکونت، تردد و اقامت، از مزایای بیمه ای نیز بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کلاس‌ اولی‌هایی که از بی سوادی مجازی رنج می‌برند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها