پیام مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به‌مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی

رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با صدور پیامی، چهل وپنجمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ در پیام مهندس مهدی دادگر آمده است: با گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همچنان ایام الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار مردمی است که با اتکای به خداوند متعال، توانستند صفحه ای زرین در تاریخ ایران بگشایند و انوار روح بخش بهار انقلاب را با رهبری امام خمینی(ره) بر هواداران راستین آزادگی و عدالت بتابانند.

امسال که جوشش انقلابی ایران اسلامی با اعیاد شعبانیه نیز متقارن گشته، رشادت های عظیم شهیدان و ایستادگی و مقاومت ملت سلحشور ایران را در مقابل همه فراز و نشیب های تاریخ میهن عزیزمان به تصویر می کشد و این مهم را یادآور می شود که این انقلاب تنها یک رخداد تاریخی نبوده، بلکه یک حادثه ریشه دار فرهنگی است.

بی شک دوازدهم بهمن ماه سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و اینک تلالو آن مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و امیدبخش سایر مردمان آزدیخواه جهان شده است.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را به کارکنان ارجمند وخانواده والاهمت شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده؛ سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت را برای ملت شریف ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان‌های خراسان جنوبی اعلام شد‌

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها