بیش از ۶۰ میلیون تردد در جاده‌های خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: سامانه‌های تردد شمار خراسان جنوبی طی ۱۰ ماه گذشته ۶۰ میلیون و ۲۰ هزار و ۶۴ تردد را در محورهای استان ثبت کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه گذشته ۶۰ میلیون و ۲۰ هزار و ۶۴ تردد توسط ۸۰ سامانه ترددشمار در محورهای استان خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد ۴۶ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۴۵ مربوط به وسایل نقلیه سبک و ۱۳ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۱۹ نیز مربوط به وسایل نقلیه سنگین است. از ابتدای امسال ۵ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۴۲۳ وسیله نقلیه وارد استان و ۵ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۱۱۳ وسیله نیز از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد:  طی ۱۰ ماه گذشته ۵۳ هزار و ۹۹۳ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل صورت گرفته که ۴۴ هزار و ۸۵۵ مورد مربوط به بخش گویای سامانه و ۹ هزار و ۲۸ مورد نیز توسط کارشناسان پاسخ داده شده است.

وی همچنین از بهره‌برداری ۵۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: به مناسبت این ایام ۵۲ پروژه شاخص در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ ۳ هزار و ۷۷۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد. در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در حوزه راهداری، ۳۵ پروژه با اعتبار هزینه شده ۲ هزار و یک میلیارد ریال بهر‌برداری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: پروژه‌های حوزه نگهداری راه (اجرای عملیات روکش آسفالت) ۲۸ پروژه و حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها ۷ پروژه خواهد بود. در قالب پروژه‌های دهه فجر در حوزه راه روستایی ۹ پروژه با اعتبار هزینه شده یک هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال، حوزه فنی و نظارت ۴ پروژه با اعتبار ۵۲۴ میلیارد ریال و ۴ پروژه راه‌اندازی سامانه نظارت تصویری در حوزه مدیریت راه‌ها با اعتبار هزینه شده ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید   ارزآوری از زهر زنبور عسل در خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها