مشعل گاز در  بازارچه مرزی یزدان و پاسگاه‌های مرزی شهرستان زیرکوه روشن شد

مشعل گاز در  بازارچه مرزی یزدان و پاسگاه های مرزی شهرستان زیرکوه با حضور  استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان روشن شد.

به گزارش “پیام خاوران”، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی ،اسحاقی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از مدیران کل استان، غیرتی فرماندار،حجت السلام صباغیان امام جمعه ،فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان، از پروژه گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان و ۱۷ پاسگاه مرزی شهرستان زیرکوه بهره برداری شد.

این طرح با اجرای ۱۷۱ کیلومتر شبکه توزیع، و نصب ۳۶ علمک گاز و با اعتبار ۱۶۴ میلیارد تومان آماده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این برنامه به نمایندگی از گازرسانی به روستای مرزی ۵۲ خانواری چاه باشه  و دو واحد صنعتی شهرستان زیرکوه در پاسگاه مرزی چاه توم ، برگزار شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این مراسم گفت: با اجرای این پروژه، کلیه پاسگاه های مرزی استان خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار شدند.  در حال حاضر در خراسان جنوبی هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار بدون گاز وجود ندارد.

افتتاح ۱۴ طرح با هزینه ۸ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان در بشرویه

گازرسانی به ۵ روستای زیر ۲۰ خانوار، گازرسانی به ۸ واحد صنعتی و تولیدی و بهره برداری از استخر ذخیره آب موتور پمپ کشاورزی نیز از طرح‌های امروز در شهرستان بشرویه است. با اجرای این طرح ها ۲۷ خانوار از مزایای آن بهره مند و زمینه اشتغال برای ۱۶ نفر ایجاد شد.

۱۱ پروژه گازرسانی در شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی افتتاح شد

هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۱۱ پروژه گازرسانی در شهرستان فردوس افتتاح شد.

رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: به برکت دهه مبارک فجر با اجرای حدود ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۷۶ انشعاب،۴ روستا در شهرستان فردوس با هزینه اجرایی ۹۲ میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید   نخستین کارخانه تولید فروسیلیس شرق کشور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند کلنگ‌زنی می‌شود

وی افزود: همچنین در راستای افزایش اشتغال و حمایت از تولید، ۵ واحد صنعتی و تولیدی با هزینه اجرایی ۲٫۵ میلیارد ریال تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به گازرسانی طرح‌های مسکن گفت: با گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در شهر فردوس ۴۳۰ خانوار و با گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در شهر اسلامیه، ۲۸۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای افتتاح ۱۱ پروژه گازرسانی در شهرستان فردوس ۱۵۸٫۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح ۳۷ پروژه گازرسانی در شهرستان زیرکوه

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، رحمان محمودی ،مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی، نماینده شهرستان‌های زیرکوه و قائنات، محمد غیرتی، فرماندار شهرستان زیرکوه، حجت‌الاسلام والمسلمین صباغیان، امام جمعه شهرستان زیرکوه و جمعی از مدیران استانی، انتظامی و شهرستانی ۳۷ پروژه گازرسانی در شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با اجرای حدود ۱۳ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۳۰ انشعاب، یک روستا در شهرستان زیرکوه با هزینه اجرایی ۱۰۰ میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

رحمان محمودی افزود: همچنین در ادای دین به مرزبانان غیور کشور، با اجرای ۱۳۶ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۲۸ انشعاب، ۱۷ پاسگاه و ۱۸ برجک مرزی با هزینه اجرایی ۷۹۰ میلیارد ریال تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

وی با اشاره به افتتاح گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان با هزینه اجرایی ۷۴۰ میلیارد ریال افزود: با اجرای ۳۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب ۸ انشعاب گاز، بازارچه یزدان نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شد.

بیشتر بخوانید   سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برای افتتاحاین ۳۷ پروژه گازرسانی ۱۶۳۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها