۴۰۰ خانه روستایی استان خراسان جنوبی به امکانات ورزشی تجهیز شد

  • کدخبر: 57139
  • پنج شنبه ۱۹ بهمن ۰۲ - ۱۰:۲۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در دو سال اخیر و به همت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ خانه روستایی استان  به امکانات ورزشی تجهیز شده است.

به گزارش “ پیام خاوران ” ، علیرضا عباس‌زاده امروز در آئین اعزام کاروان تجهیزات خانه‌های ورزشی استان اظهار کرد: مردم در کنار همه کارهای بزرگی که در حوزه عمرانی و زیرساختی انجام و در مناسبت‌های مختلف افتتاح می‌شود، یکسری نیازمندی‌های ضروری دیگر از جمله تجهیز خانه‌های ورزش روستایی برای ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی را درخواست دارند.

وی بر توجه و تأمین زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف به ویژه روستاها تأکید کرد و افزود: طی دو سال اخیر به همت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ خانه روستایی استان تجهیز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در دهه فجر امسال ۴۵۶ پروژه عمرانی و زیرساختی با حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در مناطق روستایی استان به بهره‌برداری رسید.

عباس‌زاده با اشاره به اجرای یک میلیون و ۸۰۰ هزار متر مربع طرح هادی و آسفالت معابر روستایی، تصریح کرد: طرح هادی ۴۹۵ روستای این استان در دولت سیزدهم اجرایی شده که نسبت به هشت سال قبل ۱.۵ برابر رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه اکنون در حکمرانی جامعه باید به همه ساحت‌های مختلف جامعه بپردازیم، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای مردم که شادی و نشاط به دنبال دارد همین تأمین زیرساخت‌های ورزشی و تجهیز خانه‌ های ورزش است که اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی باید تلاش کنند سهم بیشتری از این مهم را در اختیار مردم به ویژه روستاییان قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تجهیزات ۲۰ خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر در قالب سومین کاروان نشاط و امید به روستاهای استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید   صعود دو پله‌ای استقلال با برتری مقابل همنام اهوازی

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها