سند ملی ایثار به رزمنده دلاور شاغل در کویرتایر اعطا شد

رئیس شورای هماهنگی امور رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح “سند ملی ایثار “را به آقای حسن بخشی رزمنده دلاور و همیشه سرافراز شاغل در شرکت کویرتایر اعطاء کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، این سند که به امضای سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رسیده به منظور تجلیل و تکریم عینی از یادگاران دفاع مقدس و ضرورت ثبت هویت ارزشی رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل صورت گرفته است.

حسن بخشی از سال ۶۱ در سن ۱۵ سالگی به عنوان بسیجی عازم جبهه های حق علیه باطل شده و افتخار ۳۲ ماه حضور در این عرصه مقدس را در کارنامه دارد.

متن لوح “سند ملی ایثار”  اعطا شده به حسن بخشی به این شرح است: رزمنده دلاور : حسن بخشی

هشت سال دفاع مقدس، یادآور دلاور مردی ها و رشادت های مجاهدانی است که با تمام وجود جهت حفظ آرمان ها و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر قذرت های بزرگ و ایادی مزدورش ایستادگی نمودند.

حماسه حضور خالصانه رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله در قحنه های نبرد با دشمن و استکبار جهانی، برگ زرینی از صفحات طلائی افتخارات رزمندگان است.

به همین منظور جهت تجلیل و تکریم عینی از یادگاران دفاع مقدس و ضرورت ثبت هویت ارزشی رزمندگان جبهه های حق علیه باطل ((کارت ایثار رزمندگان)) بر اساس سیاست اجرایی شماره (۱) سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان به عنوان ((سند ملی ایثار)) به شما رزمنده دلاور، همیشه سرافراز اعطاء می گردد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس شورای هماهنگی امور رزمندگان

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توقیف خودروی حامل دام بدون مجوز بهداشتی حمل در خوسف

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها