سی و دومین جشن گلریزان در بیرجند برگزار شد

همزمان با نزدیک شدن به پایان سال سی و دومین جشن گلریزان با هدف تهیه لباس و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند در محل سالن مخابرات شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان با نزدیک شدن به پایان سال، مراسم سی و دومین جشن گلریزان با هدف تهیه لباس و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند در محل سالن مخابرات شهرستان بیرجند و با حضور عده زیادی از ورزشکاران و پهلوانان باستانی کار، تعداد از مسئولان و حضور پرشور مردم برگزار شد.

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی استاندار خراسان جنوبی در جشن گلریزان 

استاندار خراسان جنوبی اولین نفری بود که چراغ گلریزان را روشن کرد و  به جشن گلریزان که هر ساله ویژه تامین لباس شب عید دانش‌آموزان نیازمند استان برگزار می‌شود، ۲۰۰ میلیون تومان کمک کرد.

جواد قناعت با عرض تبریک جشن و روزهای پربرکت شعبانیه گفت: جشن گلریزان به عنوان کاری ارزشمند، است که نمی‌توان برای آن قیمت تعیین کرد چون کاری بسیار فاخر، ارزشمند، زیبا، معنوی، فرهنگی و انسان‌دوستانه است.

وی با تاکید بر مهم بودن شاد کردن دل انسان‌ها بالاخص کودکان تاکید کرد: این یکی از مهمترین ویژگی‌های جشن گلریزان است که اصل کرامت انسانی و آبروی افراد را حفظ می‌کنند تا شأن و کرامت فرد نیازمند زیر سوال نرود، این بسیار ارزشمند است.

اعتبار ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه راه آهن استان 

استاندار خراسان جنوبی با یادآوری اینکه طی دولت سیزدهم فعالیت‌های عالی و مهمی در استان انجام شده است، اضافه کرد:  در این مدت برای زیرساخت ابر پروژه راه‌آهن در استان ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

جواد قناعت با اشاره به ابر پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی، یادآور شد: این استان بیش از ۲۳ سال است که از خشکسالی رنج می‌برد به همین دلیل اجرای این پروژه بزرگ در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   اجرای طرح ضربتی سرویس شبکه برق محدوده مرزی شهرستان زیرکوه

استاندار با اشاره به اینکه کسری مخازن استان سالانه ۵۲ میلیون مترمکعب است بیان کرد:  در حال حاضر با این پروژه در مرحله سوم طرح انتقال آب یعنی مسیرسازی هستیم که نیمه دوم سال آینده مرحله چهارم یعنی لوله‌گذاری انجام می‌شود که افق اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی پایان سال ۱۴۰۴ است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۱ شهرستان استان از محل این پروژه با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومان از آب شرب برخوردار خواهند شد.

قناعت بیان کرد: اکنون با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی خط انتقال گاز از زابل به شهرستان نهبندان و سربیشه با اعتبار ۸ هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها