آماده باش ۴۵ گروه عملیاتی و اجرایی صنعت برق خراسان جنوبی در پی بارش برف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: درپی بارش برف در این استان ۴۵گروه عملیاتی و اجرایی صنعت برق در ۱۱ شهرستان استان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش “پیام خاوران”، مهدی دادگر با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف استان اظهار داشت: شبکه برق استان کاملاً پایدار و گروه‌های عملیاتی و اجرایی با پشتیبانی کامل و امکانات لازم و آماده به‌کار مجهز هستند.

وی بیان کرد: این گروه‌ها که متشکل از ۹۷ نفر از نیرو‌های متخصص و اجرایی شبکه برق هستند به همراه تجهیزات مورد نیاز و با کمک ۴۵دستگاه خودرو سبک و سنگین و مولدین برق اضطراری آماده به کار و عیب‌یاب، در آماده‌باش کامل هستند تا با تلاش و همت خود نسبت به تأمین برق پایدار استان، اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت مطلوب کنونی شبکه‌های برق استان افزود: هم اکنون تمامی شهرستان‌ها به دیزل ژنراتور به تعداد و ظرفیت مناسب مجهز هستند.

دادگر تصریح  کرد: گروه‌های خط گرم، دستگاهای عیب یاب و دیزل‌ژنراتورهای برق اضطراری برای مواقع بحرانی آماده به کار است تا برق مطمئن وپایدار را به مردم هدیه دهد.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: با توجه به اهمیت صنعت برق به عنوان صنعت زیربنایی در تمام شئون جامعه به ویژه انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرآیند رأی‌گیری، برای هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه، جلسات و هماهنگی‌های مرتبط صورت گرفته  و گروه‌ها یادشده تا پایان انتخابات آماده خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   4500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در سطح کشور نصب می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها