۱۰۵ پروژه عمرانی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی بهره‌برداری شد

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۵ هزار و ۲۷۱ واحد مسکونی سپاه در حال ساخت است و تاکنون حدود یک هزار مورد بهره‌برداری شده که امروز در خراسان جنوبی نیز ۳۷ واحد مسکونی سپاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش “پیام خاوران”، سردار علی فضلی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید از فرصت باقیمانده عمرمان حداکثر استفاده را برای خدمت به نظام و انقلاب بهره ببریم.

وی با بیان اینکه باید برای جهاد در رکاب حضرت مهدی(عج) تمرین کرده و آمادگی کامل داشته باشیم گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۲۷۱ واحد مسکونی سپاه در سطح کشور در حال ساخت است، که از این تعداد تاکنون حدود یک‌هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

فضلی گفت: امروز ۳۷ واحد مسکونی سپاه در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه‌های عمرانی بدون همت و همکاری ممکن نبود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در بدترین شرایط و عملیات‌ها در ایمان به خدا و اطاعت از امام خمینی (ره) تردید نکردند و به راه خود ادامه دادند امروز هم همین است اما دشمن به دنبال این است که بین ما و  ولایت و نائب امام زمان(عج) شکاف ایجاد کند و فاصله بیندازد.

فضلی با اشاره به اینکه تا دیروز بحث رقابت انتخاباتی مطرح بود اما بعد از انتخابات باید رفاقت و همدلی مدنظر باشد عنوان کرد: همه نگاه‌ها و جریان‌ها قابل احترام است و برای دفاع از دین خدا همه باید برادری و رفاقت داشته باشند.

امروز ۱۰۵ پروژه عمرانی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی با اعتبار یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال با حضور سردار فضلی و با نام مبارک یا صاحب‌الزمان در شهرستان‌های استان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید   حجم مبادلات تجاری خراسان جنوبی به 5 برابر میزان فعلی افزایش یابد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها