مراسم روز درختکاری در خراسان جنوبی برگزار شد

صبح امروز در ادامه پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور، مراسم روز درختکاری با حضور مسئولان استان خراسان جنوبی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران”، به مناسبت روز درختکاری، صبح امروز آیین درختکاری در ادامه پویش کاشت یک میلیارد درخت با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر تعاون روستایی استان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی انجام شد.

این پویش به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی در سراسر کشور آغاز شده است. این پویش یک طرح چهار ساله است که در جریان آن سالانه ۲۵۰ میلیون نهال تولید و با همکاری مردم در نقاط مورد نظر کاشته می‌شود.

کاشت ۹۰۰ درخت زیتون تلخ در بلوار پیامبر اعظم(ص)

صبح امروز در اولین روز از هفته منابع طبیعی با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، داوطلبان هلال احمر بیرجند، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم، ۹۰۰ درخت زیتون تلخ تهیه شده توسط شهرداری بیرجند در حد فاصل میدان آدینه تا تقاطع بلوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند و بلوار غدیر کاشته شد.

همچنین مراسم سراسری روز درختکاری با حضور نیروهای مسلح و مسئولان استانی همزمان با سراسر کشور در ستاد سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تعاونی‌های دانش‌بنیان در خراسان‌جنوبی تشکیل می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها