استقرار ۳۸ اکیپ ثابت و سیار راهداری به‌ صورت ۲۴ ساعته در جاده‌های خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، گفت: در طرح نوروزی روزانه ۳۸ اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۲۵۰ نیرو ، ۲۳۰ دستگاه خودرو و ۳۳ باب راهدارخانه در این طرح فعالیت دارند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد، اظهار داشت: طرح راهداری نوروزی برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح روزانه ۳۸  اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۲۵۰ نیرو ، ۲۳۰ دستگاه خودرو و ۳۳ باب راهدارخانه در این طرح فعالیت خواهند کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد، تصریح کرد: در همین راستا از اول اسفند ماه نسبت به آماده سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده ای اقدام شده است.

فدوی به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۳ یادآور شد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس‌دهی به مسافرانی که از محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند را دارند.

وی یادآور شد: سامانه ۱۴۱ راهداری هم به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است و همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت تلفنی پاسخگوی کاربران جاده‌ای هستند.

بیشتر بخوانید   مرکز درمان ناباروری امید فردوس، چراغی روشن بر دل‌های زوج‌های نابارور منطقه

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها