پیکر شهید «علیرضا موذن» در بیرجند تشییع شد

پیکر پاک شهید ستوان یکم «علیرضا موذن» با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی، مدیران و اقشار مختلف مردم شهرستان بیرجند در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش “پیام خاوران“، پیکر شهید مؤذن ظهر امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از محل هیئت ابوالفضلی بیرجند به سمت گلزار شهدای این شهر بر دستان مردم تشییع شد.

رئیس سابق عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی محمد رسول الله (ص) بیرجند در این مراسم، اظهار داشت: مرزبانان ایران اسلامی در راه مرزبانی از کشور و دفاع از وطن و ناموس جان خود را فدا می‌کنند.

حجت الاسلام حسین فاطمی گفت: با افتخار باید از نظام اسلامی دفاع کرد و در این راه خون و جان داد. شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس همچنین در مقابل اشرار و استکبار جهانی ایستاده و جان خود را از دست دادند که شهید مؤذن یکی از این جوانان رشید است.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با به زانو درآوردن اقتصاد کشور، مردم را نسبت به آینده ایران ناامید و مایوس کنند، اما مردم با حضور خود در مراسم‌ مختلف نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش تسنیم، شهید مرزبان ستوان یکم علیرضا موذن شامگاه سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در نقطه صفر مرزی خراسان جنوبی در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی “چاه‌مگو” به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر پاک این شهید صبح امروز با حضور پرشور مردم در روستای چهار فرسخ و مصلی امام علی (ع) نهبندان برگزار شد. همچنین شب گذشته نیز مراسم وداع با شهید مرزبان در کهف الشهدای بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   100 درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها