۶۳۰۰ دست لباس برای دانش‌آموزان نیازمند خراسان جنوبی خریداری شد

مدیر اجرایی جشن مردمی گلریزان بیرجند از خرید حدود ۶ هزار و ۲۰۰  دست لباس با حدود دو میلیارد و دویست میلیون  تومان از کمک‌های خیرین خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی قمری امروز در مراسم رونمایی از البسه خریداری شده برای گلریزان امسال اظهار داشت: مردم خیر و نیک‌اندیش امسال حدود دو میلیارد و دویست میلیون تومان خیرین در جشن مردمی گلریزان کمک کردند که حدود دو سوم آن هنوز پرداخت نشده، اما حدود شش هزار و ۳۰۰ دست لباس برای توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند خریداری کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه البسه خریداری شده از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار است، ادامه داد: البسه از تولیدی‌های معتبر خریداری شده و از نظر قیمتی بسیار مناسب بوده، به طوری که ارزش ریالی خریدها در بازار حدود ۴ و نیم میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر اجرایی جشن مردمی گلریزان بیرجند با با بیان اینکه از مسئولان، مردم، شرکت‌ها و صنایع در خواست می‌کنیم که میزان تعهد خود را هرچه زودتر به حساب جشن مردمی گلریزان واریز کنند، ادامه داد: بعد از بسته‌بندی لباس‌های تهیه شده در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند البسه مورد نظر توزیع می‌شود. امشب البسه بسته‌بندی می‌شود و ۲۰ اسفند در مدارس دبیرستانی و ۲۱ اسفند در مدارس ابتدایی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: سال گذشته با کمک مردم ۲ میلیارد در جشن مردمی گلریزان جمع‌آوری شد که ۶ هزار دست لباس خریداری کردیم اما امسال هر چند میزان کمک‌ها بیشتر بود اما به دلیل افزایش قیمت کالاها، شش هزار دست لباس خریداری شد. خدا را شاکریم که امسال هم توانستیم با کمک خیران در آستانه عید نوروز برای جامعه هدف لباس تهیه کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تعامل و همدلی در راستای خدمت به زائرین حج یک اصل است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها