پوشش ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در تمام شهرها و روستاهای خراسان جنوبی

رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: تمامی شهرها و روستاهای استان خراسان جنوبی با تلاش و خدمت رسانی کارکنان شرکت گاز استان اکنون تحت پوشش ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی قرار گرفته است.

به گزارش “پیام خاوران“، سعید رادفر امروز در آخرین جلسه هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ از خدمت‌رسانی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی به هموطنان استان تقدیر کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این جلسه گفت: مایه افتخار است که مردم قدرشناس خراسان جنوبی با درک خدمات انقلاب و کشور بار دیگر حضوری پرشور در انتخابات داشتند و به عنوان استان دوم بالاترین میزان مشارکت را در بین استان های کشور به نام خود ثبت کردند.

رادفر افزود: اکنون وظیفه خدمت رسانی به این مردم طلایی‌تر می‌شود و باید همانطور که مردم قدرشناس انقلاب هستند، با خدمت‌رسانی شایسته و تکریم مشترکین، قدردان نعمت اعتماد مردم باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه، تمامی شهرها و روستاهای استان خراسان جنوبی که سومین استان وسیع کشور به شمار می‌آید و سالیان قبل به عنوان استانی کم برخوردار شناخته می‌شد، با تلاش و خدمت رسانی کارکنان شرکت گاز استان اکنون تحت پوشش ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی قرار گرفته است.

وی با اشاره به تلاش همکاران عملیاتی شرکت ملی گاز ایران در گذر مطلوب از حوادث و خرابکاری تاسیسات گازرسانی در کشور در ماه گذشته گفت: هرجا که شاهد پیشرفتی در کشور بودیم بلافاصله دشمن درصدد بر هم زدن آرامش مردم برآمده اما مملکتی که امام زمان (عج) نگهدار آن است از این شرارت‌ها آسیبی نمی‌بیند و قوی تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات کارکنان در دورن افت فشار در اسفند ماه افزود: کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی با از خودگذشتگی همواره برای خدمت به مردم آماده هستند و همین امر موجب شده است تا گازرسانی به بخش وسیعی از استان سیستان و بلوچستان به خراسان جنوبی واگذار شود.

بیشتر بخوانید   اقامتگاه گردشگری کلاته سید شهرستان سربیشه افتتاح شد

رحمان محمودی با اشاره به گازرسانی به ۵۴ پاسگاه و ۵۹ برجک مرزی استان افزود: برای گازرسانی به نوار مرزی استان ۴۳۰ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن و ۶۴ کیلومتر شبکه فولادی و یک‌ایستگاه TBS اجرا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای ایجاد رفاه بیشتر در مبادلات مرزی ۴ بازارچه مرزی نیز در استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای افزایش رفاه مرزداران و ایفای دین از آذر ماه سال گذشته عملیات گازرسانی به نوار مرزی استان را آغاز کرده است و با گذشت یکسال تمام نوار مرزی شرق کشور به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.

محمودی یادآور شد: ۷۷۷ روستا در شهرستان‌های مرزی نهبندان، زیرکوه، سربیشه و درمیان در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که می‌توان گفت تقریبا ۱۰۰ درصد روستا‌های مرزی استان هم به شبکه گاز طبیعی متصل هستند.

در پایان مدیران واحدهای مربوطه ضمن قرائت اقدامات یکساله واحدهای زیرمجموعه خود ، نسبت به برنامه های سال آینده توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها