خدمات رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با ۱۲۵ جایگاه عرضه‌ سوخت به مسافران نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: این منطقه با ۱۰۰ جایگاه عرضه‌ سوخت مایع و ۲۵ جایگاه سی‌ان‌جی آمادگی لازم برای تأمین سوخت، شرایط لازم و مطلوب را برای مسافران نوروزی و زائرین فراهم کرده است.

به گزارش “پیام خاوران” محمدرضا عابدانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور مسیر مسافرت به استان خراسان رضوی و میقات الرضا است و همچنین از استان‌های هدف گردشگری شرق کشور است، این موضوع وظیفه و تعهد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی را به منظور سوخت‌رسانی مطلوب‌تر و خدمت‌گزاری بهتر، چند برابر می‌کند.

وی افزود: امسال نیز با توجه به فرارسیدن نوروز باستانی، این شرکت آمادگی دارد تا نسبت به تأمین و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی برای آسایش مردم اقدام کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی یادآور شد: بدین منظور این منطقه با پایش و بررسی و رصد تمامی موارد مربوط به مجاری عرضه سوخت از قبیل عملیات جایگاه‌ها، کنترل کمی و کیفی فرآورده‌ها، سامانه‌ی هوشمند سوخت، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی، ایمنی و نظافت نمازخانه‌ها، جایگاه‌ و سرویس‌های بهداشتی در شهر بیرجند و محورهای مواصلاتی در نواحی و مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین رفع هرگونه مشکل و ذخیره مطمئن بنزین، نفت گاز، گاز مایع، نفت سفید و سوخت هواپیما برای ایام مذکور برای استقبال از مسافرین، آمادگی لازم را دارد.

عابدانی اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای کشیک ایام نوروز در ستاد این منطقه، نواحی تابعه، پیمانکاران سامانه هوشمند سوخت، تعمیرگاه‌های فنی مجاز و تمامی مراکز مرتبط با تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی انجام شده و همچنین نسبت به عملیات پاکیزه‌سازی و نصب بنرهای مناسبتی در جایگاه‌های عرضه، اقدامات لازم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه با ۱۰۰ جایگاه عرضه‌ سوخت مایع و ۲۵ جایگاه سی‌ان‌جی آمادگی لازم برای تأمین سوخت، شرایط لازم و مطلوب را برای مسافرین و زائرین فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید   کیفیت‌بخشی به آموزش در دانشگاه‌های فرهنگیان ضروری است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها