آمادگی ۳۷ مجتمع بین راهی برای مسافران خراسان جنوبی

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آمادگی ۳۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و سه نمازخانه بین راهی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و روزه داران خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن  در ماه ضیافت الهی و آستانه سال نو بازدیدهای دوره‌ای از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی به طور مستمر توسط کمیته ویژه نظارت استانی و شهرستانی شامل نمایندگان دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی بر مجتمع‌ها گفت: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و سه نمازخانه بین راهی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و روزه داران آمادگی کامل دارند.

عباسی گفت: در صورت مشاهده نواقص در هر یک از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند ضمن در اولویت رسیدگی و به قید فوریت تعیین تکلیف و در صورت عدم رفع نواقص در موعد مقرر مراتب به کمیسیون تخلفات ارجاع و نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام می‌گردد.

وی یادآور شد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰-۳۰۰۰۱۴۱ نیز جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش‌بینی شده است. کاربران جاده‌ای نیز می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عملیات آبرسانی و تامین آب پایدار به ۱۵ روستای خراسان جنوبی آغاز شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها