نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز خواهد بود

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: برنامه پرواز‌های نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه شهید کاوه بیرجند آغاز شده و از ۲۵ اسفند تا پایان جمعه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ میزبان ۵۰ پرواز رفت و برگشت در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند خواهیم بود.

به گزارش “پیام خاوران” عظیم طهماسبی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی هفته جاری به دلیل نقص فنی پرواز روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی ایر وان ابطال شد که طبق قول مساعدی که توسط ایرلاین یادشده به این اداره کل، داده شده در صورت رفع نقص فنی پرواز‌های ایرلاین یاد شده در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه برقرار خواهد بود.

وی گفت: هواپیمایی پارس‌ایر تمام پرواز‌های خود را از ۲۹ اسفند تا ۱۶ فروردین به دلیل کمبود مسافر ابطال کرده و تنها یک پرواز در روز چهارشنبه هشتم فروردین توسط ایرلاین یادشده برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی درباره پرواز‌های فوق‌العاده طی ایام نوروز بیان کرد: طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان یک پرواز فوق‌العاده چهارشنبه اول فروردین در مسیر تهران ـ بیرجند ـ تهران برقرار شده و همچنین هواپیمایی ایرتور نیز یک پرواز فوق‌العاده در روز پنج شنبه شانزدهم فروردین ماه در مسیر تهران ـ بیرجند ـ تهران برقرار کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند افزایش یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها