آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی گفت: بازرسان استاندارد خراسان جنوبی، ۱۰۵ نازل سی ان جی استان را از نظر کمیت سوخت تحویلی بررسی و آزمون کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دستورانی در خصوص نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت سی ان جی استان گفت: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، تمامی نازل‌های سوخت عرضه سی ان جی به صورت دوره‌ای تحت نظارت و آزمون دوره‌ای قرار می‌گیرند تا از نظر کمّی از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان در خصوص حمایت از حقوق ایشان، جلوگیری شود.

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی افزود: تا پایان سال گذشته ۱۰۵ نازل سوخت در شهرستان‌های استان بصورت دوره‌ای تحت آزمون قرار گرفتند که با توجه به برنامه مصوب ابلاغی استانی از سوی سازمان ملی استاندارد در سال گذشته، درصد تحقق کامل برنامه انجام شده است.

وی با بیان اینکه آزمون نازل‌های مستقر در جایگاه‌های سوخت با همکاری آزمایشگاه‌های همکار و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود، گفت: اطمینان از صحت و سلامت عملکرد نازل‌های سوخت مطابق با معیار‌های استاندارد از اهداف انجام آزمون‌های دوره‌ای نازل‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد به شمار می‌رود.

مدیرکل استاندار خراسان جنوبی با تاکید براین که گزارشات مردمی نقش بسزایی در جلوگیری از ضرر و زیان مصرف کننده ایفا می‌کند، از هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوخت گیری از طریق سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۷، مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تشدید بازرسی‌های استاندارد از بازار لوازم خانگی برقی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها