اشتغال ۲۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در مجموع دو هزار و ۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی شاغل هستند و تاکنون ۴ هزار و ۸۲۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برای تجهیز و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی استان در سایت مرزی ماهیرود هزینه شده است.

به گزارش “پیام خاوران” حسین زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تاسیس تا کنون  بیش از  ۱۸ هزار و ۲۳۷ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال توسط سازمان منطقه ویزه اقتصادی خراسان جنوبی برای تجهیز و آماده سازی در سایت مرکزی هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای فعالیت تاکنون ۴ هزار و ۸۲۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برای تجهیز و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی استان در سایت مرزی ماهیرود هزینه شده است.

زارعی ادامه داد: در راستای احداث واحدهای تولیدی وخدماتی در سازمان منطقه ویه اقتصادی خراسان جنوبی توسط سرمایه گذاران داخلی وخارجی ۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ادامه داد:از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی ۱۷۰نفر به صورت مستقیم و دو هزار و ۹ نفر در واحدهای مستقر در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه در زمان بهره برداری شاغل شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۱۳۹ نفر در منطقه ویژه اقتصادی شاغل هستند افزود: در سال گذشته در مجموع در بخشهای تولید هیدروکربن سبک و سنگین، تولید سیستم های تهویه مطبوع، تولید گازوئیل از ضایعات قیر، تولید و مونتاژبردهای الکترونیکی ذخیره سازی مشتقات نفتی سنگین ذخیره سازی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۱ هزار و ۸۶۴ کامیون ترانزیت را انجام دادند گفت: سال گذشته۱۷۱ بارگیری از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید   بیمه گل نرگس در شهرستان خوسف عملیاتی می شود

زارعی ادامه داد: صادراتی که در سال ۱۴۰۲ از سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در بخش سوختی صورت گرفت به میزان ۱۳۳ هزار و ۱۸کامیون، متفرقه باری با ۲۸ هزار و ۹۶۰ کامیون انجام شد.

وی بابیان اینکه مجموع صادرات ۴۲ هزار و ۲۷۸ کامیون در سال گذشته انجام شد ادامه داد: کل ناوگان وردوی به سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان در سال گذشته ۷۶ هزار و ۴۰۵ کامیون بوده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها